Jak zamówić w inRADIO?
Masz kilka możliwości zamówienia urządzeń oferowanych przez inRADIO: :
- przez internet – 24 godziny na dobę
- e-mailem – biuro@inradio.pl – 24 godziny na dobę
- telefonicznie – tel. (42) 649 28 28 – w godzinach pracy ( 8 – 15 ) od poniedziałku do piątku
Uwaga: Sklep stacjonarny jest zawieszony. Prosimy o zamawianie tylko tak jak opisano powyżej. Możliwy jest odbiór osobisty wcześniej zamówionych towarów.
Przychodzące zamówienia (przez internet, e-mailem) sprawdzamy systematycznie. Odpowiedź powinieneś dostać tego samego dnia lub w następnym dniu roboczym. Czasami mogą zdarzyć się opóźnienia, szczególnie w okresie urlopowym, w okresie targów, w okolicach świąt państwowych (długie weekendy). .
Jak zapłacić za zamówiony towar?
Następujące możliwości są do Twojej dyspozycji:
Natychmiastowa płatność internetowa przez bezpieczny portal Przelewy24 lub T-Pay
- Przy zakupach internetowych, dodaniu towarów do koszyka i przy finalizowaniu transakcji możesz dokonać natychmiastowej płatności. Zostaniesz przeniesiony do Przelewy24 lub T-Pay (w zależności od Twojego wyboru). To znane, sprawdzone i bezpieczny portale realizujące płatności internetowe. Wskażesz logo własnego banku i w ten sposób zostaniesz przeniesiony na stronę internetową logowania do swojego banku. Z łatwością dokonasz płatności w ciągu kilku sekund.
- Przy zakupach poza interentem – skontaktuj się z nami telefonicznie (+42) 649 28 28 lub e-mailem (biuro@inradio.pl). Wygenerujemy i wyślemy Ci link do szybkej płatnosci przez Przelewy24 na Twój e-mail. Po jego wybraniu zostaniesz skierowany do portalu Przelewy 24 i zapłacisz za towar lub usługę w ciągu kilkunastu sekund.
Przedpłata na nasz rachunek bankowy
Podczas zamówienia wskażemy Ci numer rachunku bankowego na który należy uregulować należność. Jeżeli płatność otrzymamy do godziny 13:00, jest realna szansa zrealizowania zamówienia tego samego dnia. Dla płatności, które wpłyną po 13:00 wysyłkę zrealizujemy w następnym dniu roboczym.
Wysyłka za pobraniem
Zamówione urządzenia możemy wysłać kurierem GLS za pobraniem. Przy odbiorze przesyłki kurier poprosi o uregulowanie należności będącej sumą:
- należność za zamówiony towar
- należność za koszt przesyłki – kalkulujemy je na bardzo niskim poziomie – tylko 12 zł.
- należność za pobranie kurierskie – 5 zł.
Wybierz swoją placówkę „Paczka w Ruchu” i wybór wpisz w rubryce Uwagi do zamówienia: https://www.paczkawruchu.pl/znajdz-kiosk/ .
Nie wybieraj „Paczka w Ruchu” przy zamawianiu dłigich anten, masztów. Maksymalny wymiar paczki to 20x30x50cm.
Wysyłka za pobraniem
Zamówione urządzenia możemy wysłać do paczkomatu inPost za pobraniem. Przy odbiorze przesyłki z paczkomatu zapłacisz kartą płatniczą należności będącej sumą:
- należność za zamówiony towar
- należność za koszt przesyłki – 14,50 zł.
- należność za pobranie kurierskie – 3,50 zł.
Wybierz swój paczkomat inPOST i podaj nam jego numer w rubryce Uwagi do zamówienia: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat/ .
Nie wybieraj inPOST przy zamawianiu długich anten, masztów itp. Maksymalny wymiar paczki to 64x41x38cm.
W jaki sposób wysyłamy zamówiony towar?
- Standardowo przesyłki wysyłamy kurierem GLS. Oferowane koszty są promocyjne- bardzo atrakcyjne. Dostawa – zwykle w następnym dniu roboczym.
- Wysyłamy do paczkomatu inPost. Jest to dobre rozwiazanie dla niewielkich przesyłek, jeśli nie możesz oczekiwać na kuriera. Przesyłke odbierzesz w dogodnej chwili w pobliskim paczkomacie. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych. Maksymalne wymiary przesyłki 64 x 41 x 38cm. Maksymlalna masa – 25kg. Metoda ta nie jest dobra do przesyłki anten, masztów, dużych przesyłek.
- Niewielkie przesyłki o gabarytach do 20 x30 x 50 cm możemy wysłać w systemie „ORLEN Paczka” (dawniej „Paczka w Ruchu”) i będziesz mógł ją odebrać osobiście w dogodnej chwili, w wybranym punkcie Ruchu obsługującym tę usługę. Koszty są bardzo niskie – zobacz:: Koszty przesyłki <– link. Opis usługi – https://www.paczkawruchu.pl/o-usludze/ . Koszty przesyłki – tylko 5,99zł. Dostawa w ciągu 3-4 dni.
Jak odebrać przesyłkę od kuriera?
Dokładamy bardzo dużo starań aby przesyłki były zapakowane idealnie i były bezpieczne w transporcie. Ale zawsze istnieje ryzyko, że coś złego przydarzy się podczas transportu lub przeładowywania. W ostatnim roku 100% wysyłanych przez nas przesyłek dotarło do adresata w stanie idealnym. Ale rozsądnie jest „dmuchać na zimne” i sprawdzać je przy odbiorze.
Gdy pojawi się kurier – bądź skoncentrowany na sprawdzeniu stanu przesyłki w jego obecności. Powinieneś sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru od kuriera. Sprawdź:
- stan opakowania – czy nie jest przedarte, pogięte, wgniecione, przedziurawione, przemoczone, czy nie posiada śladów otwierania itp.
- taśmy – czy nie są przerwane, przecięte,
- ilość – czy zgadza się liczba paczek (w przypadku zamówień składających się z kilku paczek).
Są wątpliwości ?
Jeśli opakowanie odbieranej przesyłki budzi Twoje zastrzeżenia odmów przyjęcia paczki lub podpisz odbiór paczkę i zażądaj spisania wraz z kurierem protokółu szkody. Należy pamiętać, że sprawdzenie zawartości paczki jest możliwe tylko i wyłącznie po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku usługi pobrania, po uregulowaniu opłaty. Kurier nie może odmówić, gdy żądasz sprawdzenia przesyłki w jego obecności.
Po odejściu kuriera reklamacja nie są skuteczne.
Uwaga: Jeśli zauważysz uszkodzenie towaru po tym jak kurier już odjedzie, należy skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o przyjazd kuriera najlepiej tego samego dnia w celu spisania protokołu. Jest to zgodne z prawem transportowym i kurier nie może odmówić. Jednakże wszelkie uszkodzenia mechaniczne produktów oraz braki w przesyłce stwierdzone po odbiorze i odjechaniu kuriera, będą uznane za powstałe po dostarczeniu przesyłki.
Wszelkie problemy i sytuacje niepokojące należy zgłosić do inRADIO na e-mail: biuro @ inradio.pl. W przypadku wypełnienia protokółu, należy przesłać go trybie pilnym do sklepu internetowego.
Nie ma wątpliwości ?
Jeśli opakowanie nie budzi zastrzeżeń należy podpisać odbiór paczki. Rozpakuj urządzenie i miej dużo radości z dokonanego zakupu !