Kompleksowe wsparcie techniczne dla Twoich urządzeń

inRADIO to renomowana firma oferująca profesjonalny serwis radiostacji, wzmacniaczy, zasilaczy i antenowych. Zapewniamy kompleksowe wsparcie techniczne zarówno w okresie gwarancyjnym, jak i po jego zakończeniu.

Dlaczego warto wybrać serwis inRADIO?

Jako jedna z nielicznych firm w Polsce posiadamy autoryzowane partnerstwo z producentami sprzętu radiokomunikacyjnego. To gwarantuje:

Części do sprzętu radiokomunikacyjnego są wysoce specjalizowane i niedostępne na standardowym rynku elektronicznym. Dzięki bezpośrednim kontaktom z producentami możemy sprowadzać oryginalne komponenty.

Oferujemy naprawy pogwarancyjne wszystkich urządzeń zakupionych w inRADIO:

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne

Naprawy w ramach gwarancji realizujemy wzorowo zgodnie z warunkami producenta. Serwis pogwarancyjny dostępny jest wyłącznie dla klientów inRADIO jako element naszej polityki wsparcia posprzedażowego.

Nasz serwis nie jest działalnością komercyjną – to inwestycja w relacje z klientami. Koncentrujemy zasoby na wsparciu osób, które zaufały inRADIO przy zakupie.

Wyjątek: SDRplay Authorized Repair Center – naprawy odbiorników SDRplay w ramach autoryzacji producenta.

Zastanów się przed zakupem:

  • Czy firma oferuje wsparcie techniczne?
  • Czy ma dostęp do części zamiennych?
  • Co się stanie, gdy urządzenie się zepsuje?

Częste problemy przy zakupach gdzie indziej:

Codziennie otrzymujemy zapytania: „Urządzenie nie działa, kupiłem w firmie X, ale nie chcą naprawić. Co mam robić?”

Firmy oferujące najniższe ceny często:

  • Nie mają dostępu do części zamiennych
  • Opierają się na długich łańcuchach dostaw
  • Nie oferują wsparcia technicznego

Problemy z naprawą sprzętu z zagranicy

Nasz serwis nie jest działalnością komercyjną – to inwestycja w relacje z klientami. Koncentrujemy zasoby na wsparciu osób, które zaufały inRADIO przy zakupie.

Wyjątek: SDRplay Authorized Repair Center – naprawy odbiorników SDRplay w ramach autoryzacji producenta.

  • Różne wersje urządzeń na różne rynki
  • Inna dokumentacja techniczna
  • Brak dostępu do lokalnych części
  • Koszty wysyłki za granicę
  • Długie terminy realizacji

Pamiętaj: Oszczędność przy zakupie może kosztować znacznie więcej przy naprawie.